dimanche 19 octobre 2014

Pånyttfödelse

Hejsan!


Det var länge sen sist! Min blog har varit med om en pånyttfödelse! Jag trodde inte att jag skulle komma tillbaka hit. Men tji fick jag. Så nu är jag här, kommer skriva lite nu som då.


Mitt liv, kan jag säga, har förändrats radikalt sen jag senast var här, nu ber jag om ursäkt, jag har raderat alla gamla inlägg. Kändes som det rätta att göra. Men oroa er icke, nya inlägg kommer. Men jo, livet mitt har förändrats, till det bättre! Jag har lämnat pojkvännen, jag har tagit examen o jag har flyttat. O kanske mognat lite, så nu är smurfen borta o min blogg kommer att handla om mitt liv här, i modets, matens, kulturens o ljusets mecka, Paris o om mitt jobb som första receptionist på ett lyxhotell!


Så, liten o snabb inledelse till en nygammal blog. Jag återkommer med mera snaskigheter om någon dag!


Hejsvej

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire